תאונת פגע וברח קשה בירושלים: המשטרה לכדה את הנהג

זמן קצר לאחר התאונה - המשטרה הניחה את ידיה עליו והוא עוכב לחקירה. נסיבות התאונה נבדקות גם שעה זו על ידי אגף התנועה של משטרת ירושלים.
בנצי לייזרוביץ No Comments on תאונת פגע וברח קשה בירושלים: המשטרה לכדה את הנהג

תאונה קשה: רוכב אופנוע כבן 20 נפצע קשה ושני בני אדם נוספים שרכבו על אופניים חשמליים נפצעו באורח קל הלילה בתאונת פגע וברח בירושלים • על פי חקירת המשטרה, נהג מונית הוא זה פגע בשלושה ברחוב ירמיהו בעיר

צילום: צילום מבצעי מד"א
זמן קצר לאחר התאונה - המשטרה הניחה את ידיה עליו והוא עוכב לחקירה. נסיבות התאונה נבדקות גם שעה זו על ידי אגף התנועה של משטרת ירושלים.
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

תאונה קשה: רוכב אופנוע כבן 20 נפצע קשה ושני בני אדם נוספים שרכבו על אופניים חשמליים נפצעו באורח קל הלילה (ראשון) בתאונת פגע וברח בירושלים.

חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לרוכב האופנוע טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים 'הדסה עין כרם' בעיר כשהוא מורדם, מונשם, וסובל מפגיעת ראש. בנוסף, השניים שנפגעו באורח קל פונו לבית החולים 'שערי צדק' בעיר.

על פי חקירת המשטרה, נהג מונית הוא זה פגע בשלושה ברחוב ירמיהו בעיר ולאחר מכן נמלט מהמקום. זמן קצר לאחר התאונה – המשטרה הניחה את ידיה עליו והוא עוכב לחקירה. נסיבות התאונה נבדקות גם שעה זו על ידי אגף התנועה של משטרת ירושלים.

בנוסף, הלילה אירע תאונה קשה שבה נפצעו שני בני אדם, בינוני וקל, בהתהפכות אופנוע בכביש 5, סמוך למחלף גלילות ליד רמת השרון. השניים פונו לבית החולים בילינסון בפתח תקווה.



0 תגובות